OVER

Roland is fotograaf, designer en dtp-er. Na zijn studie commerciële vormgeving aan de lerarenopleiding tekenen en handvaardigheid in 1999 ging hij werken bij een designbureau. Daar maakte hij vooral magazines en studieboeken. Later, bij een reclamebureau in Amsterdam, maakte hij meer commerciële, reclame- en retailcampagnes. Hij werkte daar voor klanten als Heinz, Deen supermarkten, ECI, SnowWorld, Spijker Kwasten, BAM NBM, Nescafé, Perry Sport, Achmea en het NIOD. Daarna ging hij bij Keesie – gespecialiseerd in communicatie voor jeugd en jongeren – aan de slag voor o.a. Hogeschool InHolland, Postbank, NIVRA/NOvAA, ProRail en de Universiteit Wageningen. Sinds 2007, na een studie aan de Amsterdamse FotoAcademie, wordt hij vaak gesignaleerd met een camera om zijn nek. Als freelance fotograaf werkt hij vooral voor allerlei relatiemagazines. Hij is gespecialiseerd in portret-, reportage- en architectuurfotografie. Auto’s restaureren is zijn hobby. Een behoorlijk veelzijdig type dus, met een mentaliteit die doorspekt is met dadendrang en humor.

Heb je vragen? Neem contact op.